FILMY

DEADPOOL – RECENZE

By on 17.2.2016

Tak tohle byla jízda! Skoro béčko, který to všem natřelo.

Komixovky mám rád, nebo je spíš miluju. Přikláním se i k straně Marvelu, protože DC má pro mě zajímavého pouze Batmana, na kterého teda nedám dopustit, ale u téhle značky to u mě končí. A Deadpool dokázal jedním kouskem sundat mého nejoblíbenějšího a nejdéle obdivovaného Iron-mana z piedestalu.

A znáte film u kterého se trháte smíchy už při úvodních titulcích? Já teda ne! Teda… No teď už jo. A film u kterého se řechtáte po celou dobu? Jo pár takových je, ale Deadpool si z nich může uplácat gauč, na kterém může sedět s jednorožcem a při tom… No… Posuneme se dál. Film svižně ubíhá, nikde se nezadrhává a jeho stopáž není prokládána blbými a nepotřebnými pasážemi. To že film dostal co se přístupnosti týče „erko“ je jedině dobře a vlastně si to bez toho neumím ani představit. Tvůrci se neradi do takových kousků pouští, protože automaticky vyřadí rodiče s dětmi. Ale asi nechápou že my dospělí už jsme těma pohádkama z Avengers překrmený a chceme si občas taky zajít na něco drsnějšího.

Ryan Reynolds předvedl skvělý a nenahraditelný herecký výkon v roli Deadpoola, vlastně se mu splnil sen, tím že film protlačil do produkce a mohl si zahrát hlavní roli. Jo o to se snažil pěkně dlouho. A stálo to za to? Rozhodné ano. Ve FOXu asi po otevíracím víkendu zavalený miliónama nechápavě hledíc si do očí řekli „Proč jsme to sakra nenatočili dřív?“. Protože tenhle film vydělal víc než jakákoliv Marvelovka. Vůbec, celé obsazení tohoto filmu je super, škoda že nemohlo být rozsáhlejší, ale na to nebyl rozpočet jak sám Deadpool ve filmu párkrát zmiňuje.

No co víc říct, z příběhu nic vyzrazovat nebudu. Tak to tady asi ukončím, každopádně už se těším na další díl!

legenda