FILMY

THE HATEFUL EIGHT – MINI-RECENZE

By on 4.1.2016

Musíte to vykopnout!

Tarantino to ale tentokrát moc nenakopnul.

Jen tak na začátek řeknu, že kdyby tam nebyl ten negr (Samuel L. Jackson), tak film je suchej průměr. Mám Tarantina a jeho tvorbu velice rád, tudíž jsem se na tento film hned po Star Wars těšil nejvíce. Když jsem poprvé zjistil stopáž filmu, řekl jsem si že si s tím Quentin poradí a po celou dobu se budu bavit. No po těch necelých třech hodinách jsem si řekl, že jsem ho asi moc přecenil.

Tento Tarantinův kousek bylo takové divadlo na filmovém plátně, což mi nevadilo a ze začátku mě i bavilo, ale přišlo mi, že to vůbec nevyužilo svůj potenciál. Na dialogy si nemá cenu stěžovat, v tom je tento režisér zkrátka velmistr, ale k mému uspokojení to nestačí. Omezený prostor mi taky nevadil, tak tomu bylo už v Gaunerech a tam to zvládl na jedničku. A prostředí se mi taky velice zamlouvalo. Jen mi tu prostě něco chybělo, protože od druhé poloviny filmu jsem se nudil.

The-Hateful-Eight-2015-1080x540

Příběh byl předvídatelný až to hezký nebylo. Vůbec nechápu proč se divákovi snaží téměř od začátku vnuknout to, že tam v tom hostinci u Minnie něco nehraje. A potom když jde do tuhého a má tam být napínavá scéna o tom, kdo za to co se tam stalo vlastně může, tak už víte jak to dopadne, tudíž  z napínavý scény je jenom zívačka. Těm třem jsem to vůbec nežral. Tima Rotha měli nahradit Christophem Waltzem, ten by tu roli zandal mnohem lépe a možná by to filmu velice pomohlo. Dokonce i Kurt Russel mě zklamal, ale tam si myslím že byla chyba scénáře jeho postavy.  Jediným překvapením byl pro mě ve filmu snad jen Channing Tatum, to jsem vážně nečekal.

Film mě zklamal a nebude rozhodné patřit k mým nejoblíbenějším Tarantinovkám. Uvidím jaké to bude po druhém shlédnutí, ale tady to se mnou asi nehne.

fajn